بازدید مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مدیرکل تعاون کارورفاه اجتماعی خراسان رضوی در سفر یک روزه خود به کاشمر پس از شرکت در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری از مجتمع کشت وصنعت  پیشرو صالح کاشمر بازدید و از نزدیک مشکلات این واحد تولیدی صنعتی را بررسی نمود.

در این بازدید فرماندار ،دادستان ،معاون برنامه ریزی و عمرانی فرماندار و جمعی از مسئولین ومدیرکل تعاون کارورفاه اجتماعی باحضوردر مجموعه کشت وصنعت وزنجیره تولید گوشت مرغ صالح از بخشهای مختلف زنجیره تولیدی گوشت مرغ بازدید نمودند

در ادامه این بازدید فرماندار شهرستان کاشمردر نشست بامدیرعامل کشت و صنعت صالح گفت مجموعه کشت و صنعت صالح یک مجموعه شاخص در عرصه تولیدی و کشاورزی در شهرستان و حتی درسطح ملی محسوب می گردد.

وی با بیان اینکه افق بسیار عالی وروشنی برای این مجموعه تعریف شده است گفت :یکی ازاقدامات ارزنده و فاخراین مجموعه استفاده از آخرین تکنولوژی ها در ماشین آلات است که باعث کاهش هزینه های تولید و اقتصادی شدن این مجموعه شده است

وی باتاکید بر اصلاح برخی قوانین فراروی تولید گفت :آن بخش از مشکلاتی که دراین مجموعه و دیگر مجموعه های تولیدی شهرستان بوده در حد اختیارات در شهرستان تاکید شده تا توسط مدیران دستگاههای اجرایی حل گردد

فرماندار بابیان اینکه همه دستگاههای اجرایی شهرستان سعی انها حمایت از تولید کنندگان است گفت : تاکید شده تا مدیران از همه اختیارات قانونی خود برای حمایت ازتولید کنندگان بهره گیرند.

درادامه این نشست سنجری مدیرکل تعاون کارورفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت : این مجموعه به عنوان یک مجموعه موفق در سطح استانی و حتی ملی درزمینه کارافرینی محسوب می گردد

وی گفت به عنوان یک کارآفرین موفق نگاه علمی مدیریت این مجموعه ارزشمند و قابل تقدیر است

سنجری بااشاره به اهمیت تامین ارتزاق وامنیت غذایی در جامعه اظهارداشت :زنجیره های تولید یک خلا در کشور محسوب می شد که با حمایتهای دولت از راه اندازی زنجیره های تولید یک اقدام موثر در عرصه کارآفرینی و تولید محسوب می گردد.

وی بااشاره به مشکلات مطرح شده از سوی مدیرعامل زنجیره تولید گوشت مرغ صالح گفت : یکی از موانع اصلی تولید وجود بخشی از قوانین و مقررات است و بخشی هم مربوط به رفتار مجریان و رفتارهای و برداشت های سلیقه ای در بخش های مختلف می گردد.

سنجری بااشاره به اشتغال 350نفر در مجموعه کشت و صنعت صالح تصریح نمود ایجاد اشتغال و ارتزاق این تعداد افراد و وابستگان انها کاری ارزشمند و دارای پاداش اخروی و معنوی برای شماست و دعای خیر این افراد یکی از رموز موفقیت شما محسوب می گردد.

مدیرکل تعاون کارورفاه اجتماعی همچنین بیان داشت : تعامل ومشاوره دادن به کارفرمایان ، حفظ نیروی کار و تسهیل روابط کارگری وکارفرمایان ازاولویتهای اصلی این اداره کل می باشد

وی در پایان گفت امدواریم باانعکاس مشکلات در جلسات و کارگروههای استانی بتوانیم مشکلات و موانعی را که در این بازدیدهامطرح شد را رفع نماییم.

گفتنی است پیگیری پرداخت تسهیلات در گردش ،حل مشکلات مالیاتی و دارایی ،بخشودگی جرایم بیمه های تامین اجتماعی ،رفع مشکل اب، پیگیری رفع ترخیص ماشین الات در گمرک ازمهمترین موارد مطرح شده در بازدید از مجموعه تولید گوشت مرغ صالح بود که دراین نشستها مقرر گردید از طریق طرح در کارگروه رفع موانع تولید استان و از طریق دستگاههای اجرایی پیگیری گردد.

درپایان مدیر عامل و همکاران شرکت کشت وصنعت پیشرواز حضور ایشان و هیئت همراه دراین مجتمع تقدیر و تشکر نمودند.