حضور استاندار خراسان رضوی و جمعی از مدیران دستگاه های اداری در مجتمع کشت و صنعت پیشرو صالح کاشمر

استاندار خراسان رضوی در جمع مدیران دستگاه های اداری و جناب آقای قدیرصالحی مدیرعامل زنجیره تولید گوشت مرغ پیشرو صالح کاشمر با اشاره به اینکه عزت جمهوری اسلامی در کشورهای منطقه به گونه ای است که بسیاری از کشورها وابستگی خودشان را به صورت علنی مطرح می کنند و این به برکت خون شهدا و افرادی است که برای عزت و سربلندی کشور و نظام فداکاری کردند، ابراز کرد: امروز کسی که بتواند شغلی ایجاد کند، حقوق بدهد و هزینه را اداره کند در حقیقت  بار بزرگی از دوش  دولت برداشته است.
مهندس رزم حسینی به ایجاد معین های اقتصادی در شهرستان های مختلف استان اشاره کرد و یادآور شد: معین های اقتصاد مقاومتی در واقع کسانی هستند که فرمان و رسالت توسعه را در منطقه برعهده می گیرند تا زمینه پیشرفت را فراهم کنند، اینها افرادی کارآفرین و توسعه یافته هستند که بهتر از کسانی که درشبکه دولت فعالیت می کنند می توانند اثرگذار باشند.
وی با بیان اینکه مردم ایران به ویژه مردم خراسان از قابلیت هایی ویژه ای برخوردار هستند، بیان کرد: هر فردی، حتی فقیر پول دارد، بنابر این افرادی باید باشند تا این پول های خرد را تبدیل به پول های بزرگ کنند، بنابر معین های اقتصادی که در شهرستان ها راه اندازی و فعال می شوند به خوبی می توانند این نقش را ایفا کنند و از این طریق برای مردم شغل ایجاد کنند.

مدیر عامل زنجیره تولید گوشت مرغ پیشرو صالح کاشمر با اعلام آمادگی در خصوص معین اقتصادی خطاب به استاندار گفت: از زمانی که اعلام کردید برای سرمایه گذاران فرش قرمز پهن می کنید، به ادامه حرکت و فعالیت امیدوار شدم.
قدیر صالحی با اشاره به اینکه این مجموعه در حال حاضر دارای 390 پرسنل اداری و کارگری در بخش های مختلف است، افزود: با اجرای طرح های توسعه و تکمیل آن این زمینه اشتغال دو برابری فراهم می شود.
وی با تأکید بر اینکه توقع و انتظار ما به عنوان یک تولید کننده، اتصال بندهای گسسته تولید است، یادآور شد: از توسعه و ارتقای مجموعه هراسی نداریم، اما قوانین دست و پاگیر اداری و بانکی مانع از این مهم می شوند.
مدیر عامل زنجیره تولیدی صالح کاشمر یادآور شد: امروز به این نتیجه رسیدیم که اگر در آغاز شروع کار، بجای دریافت زمین از دولت، زمین ملکی خریداری می کردم امروز اسناد آن در اختیارم بود، نه اینکه با گذشت 4 سال هنوز مدرکی در این زمینه ندارم.
صالحی با اذعان به اینکه تا کنون چهار مرتبه به عنوان تولید کننده نمونه کشوری معرفی شده است، یادآور شد: انتظارمان این است که مسؤولان بجای سنگ اندازی و ایجاد بروکراسی اداری از تولیدکنندگان و کارآفرینان حمایت کنند.
استاندار خراسان رضوی با تقدیر از مدیریت مجموعه مجتمع کشت و صنعت پیشرو صالح کاشمر که با راه اندازی و فعال سازی واحدهای مختلف تولیدی در بخش خوراک دام و طیور، پرورش مرغ مادر و تخم گذار و کشاورزی قدم های بلندی در رونق تولید و ایجاد اشتغال برای جوانان منطقه برداشته، گفت: این مجموعه یک کار  ماندگار، ارزشمند و یک صدقه جاریه است که با فعالیت های چشمگیر به یکی از واحدهای نمونه ارزش افزوده در استان و کشور تبدیل شده است.